Huisregels Tandheelkundig Centrum Zuiderval
Tandheelkundig centrum Zuiderval hecht grote waarde aan het nakomen van afspraken, van uw zijde en van onze zijde. Wij doen dan ook een dringend beroep op u om af te bellen als u verhinderd bent.
Om de communicatie en het onderlinge contact zo prettig mogelijk te laten verlopen hebben wij onderstaande huisregels opgesteld.
Wilt u voor een vlotte doorlooptijd vijf minuten voor de behandeling aanwezig zijn.
Neemt u uw verzekeringspas en afsprakenkaartje mee bij uw komst.
Voldoet u de nota niet binnen de vastgestelde tijd, dan gaat deze door naar het incassobureau. Eventuele incassokosten komen geheel voor uw rekening.
Mocht u ergens niet tevreden over zijn, legt u in dat geval rustig de klacht bij ons neer. U kunt een klachtenformulier invullen en deze deponeren in de klachtenbus (aanwezig op de praktijk) of bel/mail ons. Wij nemen alle klachten serieus en proberen samen tot een oplossing te komen. Indien wij niet tot een oplossing komen, dan kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke instantie KNMT.